Sunday, March 6, 2011

Դու այդքան մոտ, բայց այդքան հեռու

Այո դու այժմ հեռու ես ինձնից թե հոգեպես, թե ֆիզիկապես, բայց միաժամանակ այնքան մոտ ես ինձ: Չե՞ որ անկախ քո կամքից, դու ապրում ես իմ սրտում, իմ հոգում և իմ մարմնի ամեն մի բջիջում:
Այո դու այժմ շատ մոտ ես ինձ, անկախ քո կամքից, բայց միաժամանակ այնքան հեռու: Չէ՞ որ ես չկամ ոչ քո սրտում, ոչ հոգում, անգամ երևի հիշողություններիցդ ես ջնջել ինձ:
Բայց միևնույն է իմ սերը միշտ պետք է լուսավորի քո ճանապարհները, քանի որ այն այնքան մեծ է և այնքան լուսավոր: Իսկ քո պատկերը դրոշմված իմ հիշողություններում կուղեկցի ինձ իմ ամբողջ կյանքս լուսավորելով իմ ճանապարհը, քանի որ այն ինձ համար ամենալուսավորն ու պայծառն է:
Դու հիմա հեռու ես, բայց այդքան մոտիկ...
©Արամ Հակոբյան (Arxangelo)

0 մեկնաբանություն(ներ):

Post a Comment

Смайлик улыбка Смайлик плачущий Смайлик никак Смайлик показывает язык Смайлик смех Смайлик стеснительный Смайлик подмигивает Смайлик кукиш Смайлик не согласен Смайлик ух-ты Смайлик зевает Смайлик боится
:) :(( :( :P :D :$ ;) :G :X :o :O :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...