Saturday, February 12, 2011

ՓՆՏՐՏՈՒՔՆԵՐԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻՆ

Սեր եմ փնտրում անսեր աշխարհում,
Աստված փնտրում` անաստվածների մեջ
Ընկած ամեն տեղ գիժ եմ որոնում.
Գիժել չմնաց այս անապատում:

Փնտրտուքներում կորած երեք բառ,
Արժեքազրկված մի վեհ զգացմունք,
Կորած երեք բառ և մի սրտի զարկ`
Այ դա եմ փնտրում այս քար աշխարհում:

Երևի վերջին սիրուց գժվածն եմ,
Վերջին մոհիկանը վեհ սիրո տարրի:
Փոխվում է դարը, փոխվում են մարդիկ,
Իսկ ես սպասում եմ իմ սիրո պահին:

Երևի վերջին գիժն եմ ես սիրո…

2010 ©Արամ Հակոբյան (Arxangelo)

0 մեկնաբանություն(ներ):

Post a Comment

Смайлик улыбка Смайлик плачущий Смайлик никак Смайлик показывает язык Смайлик смех Смайлик стеснительный Смайлик подмигивает Смайлик кукиш Смайлик не согласен Смайлик ух-ты Смайлик зевает Смайлик боится
:) :(( :( :P :D :$ ;) :G :X :o :O :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...