Saturday, February 19, 2011

Կարծում ես չգիտե՞մ

Դու կարծում ես ես չգիտե՞մ, որ այս ամենում քո մեղավորությունը բնավ էլ չկա: Եվ ընդհանրապես սրանում ոչ ոք մեղավոր չի, բացի ինձնից: Միակ մեղավորը այս ամենում ես եմ, միմիայն ես: Ախր ես ինչպե՞ս կարող էի ինձ թույլ տալ գոնե մեկ ակնթարթ մտածել, որ ես կարող եմ երբևէ երջանիկ լինել: Ախր ես դրա իրավունքը չունեի: Չէ՞ որ բազում անգամներ կյանքը ինձ դա պարզ և մատչելի բացատրել է: Իսկ ես այդպես էլ կյանքի դասերը չքաղելով, անցյալիցս փորձ ձեռք չբերած փորձում էի բնությանը հակառակ գնալ: Իսկ բնության դեմ, երբ ինչ որ քայլ ես անում, անպայման բնությունը դրա հակաքայլը գտնում է: Չէ այս ամենի մեղավորը ես եմ, միմիայն ես: Ես եմ, որ չեմ ուզում այդպես էլ համակերպվել իմ ճակատագրի հետ, չեմ ուզում համակերպվել որ իմ բաժին գույնը դա անգույնն է: Մեղավորը ես եմ, որ այսպես անգույն, փորձում էի հասնել ամենալավին: Երազում էի ամենալավ կյանքի մասին, ամենալավ աղջկա , ամենալավ ընտանիք ստեղծելու, ամենալավ ավտոմեքենա ձեռք բերելու, ամենալավ տունն ունենալու և այլնի, և այլնի մասին: Անմտություն: Հիմար ու միամիտ երազանքներ, որոնց իրավունքն էլ չունեմ:
Ինչևէ, կուզեի իմանաս որ, ես երբեք էլ Քեզ մեղավոր չեմ ճանաչել, միշտել իմացել եմ, որ Քո մեղքը այս ամենում չկա, ինչպես նաև չկա ոչ մեկի մեղքը, միմիայն իմ մեղքն է…

2010 ©Արամ Հակոբյան (Arxangelo)

3 comments:

  1. ի՞նչ արած, իրականությունից չես փախչի

    ReplyDelete
  2. Իսկ միգուցե ոչ ոքի մեղքն էլ չկա, այդ թվում նաև քո???
    Միգուցե ժամանկն է ապրել առանց մեղքի զգացումի???
    Միգուցե ժամանակն է ներել ինքդ քեզ???

    Այս հարցերը երևի ինձ եմ տալիս:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...